De senaste loppisfynden

Sommarloppisarna har verkligen dragit igång på riktigt nu och jag springer på loppisar nästan varje helg. Tänkte passa på att visa några av mina bästa fynd på senaste tiden. 
Massvis av fönsterlampor. När man flyttar från lägenhet till hus saknar man en hel del lampor till fönsterna. fyndade dessa 5 lampor för 20kr/st! Bra pris och det bästa är att om man tröttnar på någon så är det bara att lämna in den till en loppis igen och fynda en ny lampa. 
Gillar denna lite extra, tycker den är så fin med den svarta marmorn.
Massvis med kökshandukar. Var på en loppis där jag fyndade en hel hög av sånna här fina gamla kökshandukar för bara 5kt/st. Säljs de på auktion är styckpriset mycket högre än så, defenitivt ett bra fynd och så fina med de broderade initialerna. 
En fin gammal tavla och en söt liten ram. Ska försöka fynda fler tavlor att klä väggarna med. Tycker att det är så kalt på flera väggar här i huset just nu. Dessutom kan man fynda tavlor för riktigt bra priser på loppis, av någon anledning är det väldigt få som kollar bland konsten på loppisar. Dessa fyndade jag för 10kr/st
Sparar mina bästa fynd till sist. Dessa två plåtburkar som jag fyndade för 10kr/st!! Helt galet bra pris fakriskt. Älskar att gå på loppisar som anordnas av föreningar där personerna som säljer inte riktigt har koll på vad sakerna faktiskt är värda. På en vanlig loppis/second hand butik hade burken med blommor kostat över 100 lappen. 
 
Är så nöjd med mina fynd hittills i sommar och hoppas på att få fynda ännu mer innan sommaren är slut. På torsdag ska vi åka på en loppisrunda till de smålänska skogarna. Hoppas på att kunna göra massor av bra fynd där. Helst ett nytt matsalsbord med stolar då det vi har är riktigt risigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0