Loppis böcker

Är det något som jag alltid kollar efter när jag är på loppis eller inne i second hand butiker så är det böcker. Jag läser till och från jobbet på tåget vilket betyder att jag under ett år hinner avverka ett antal böcker. Hade jag köpt alla böcker nya hade det kostat väldigt mycket under ett år. Men när jag köper på loppis kostar en bok mellan 1-10kr vilket är ett väldigt bra pris! Dessutom är det väligt ofta som man kan hitta böcker som bara är lästa en gång och som är väldigt nya. Ibland till och med så nya att de fortfarande finns med på topplistan i bokhandeln! Så är ni lika lästokiga som jag så glöm inte att kolla bland böckerna nästa gång ni är på loppis. Jag kan lova att ni inte kommer att ångra er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0