Inspiration inför huset-Vardagsrum

Nu har vi kommit fram till vardagsrummet som är det tredje inlägget om huset och om hur jag tänker att det ska inredas.  Ett vardagsrum ska enligt mig vara mysigt med kuddar och filtar till alla och med massa ljus som man kan tända mörka kvällar.  Och på tal om ljus finns det en kakelugn i vardagsrummet, tyvärr fungerar den inte men kommer vara så fint att sätta in tända ljus i olika höjder. Som en brasa fast av tända ljus. 

Egentligen vet jag inte riktigt hur detta rummet ska inredas. Det är nytapetserat med en vit/beige tapet och mörkt trägolv vilket är skönt för då är det bara möblerna som ska på plats. Ett nytt soffbord står högst upp på listan att fixa, det vi har nu är från när jag fortfarande bodde hemma och är väl runt 8år gammalt nu. Jesper är sugen på att snickra ihop ett eget bord eftersom vi inte hittat något som faller oss i smaken. Som det ser ut nu kommer det bli ett bockbord i litet format. Vet ni förresten att idag är det bara två dagar kvar till flytt!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0