Lördag

I morse vakande jag tidigt och satt och myste en lååång stund med Svea framför Tvn innan jag bestämde mig för att göra lite frukost.
 
 
Turkisk yoghurt med egengjord müsli och kanelstekta äpplen fick det bli, med mammas hemmabakade squachbröd vid sidan av. Tycker det är så mysigt att lyxa till helgfrukosten framför nyhetsmorgon bara för att kunna känna att det verkligen är helg och att man är ledig. 
Eller ja, ledig är kanske lite å ta i. Efter att ha skjutit fram storstädnig av lägenheten två veckor i rad för att åka och plocka svamp så fick jag idag bita i det sura äpplet och ta tag i städningen. Ett väligt tråkigt måste, men väldigt skönt nu när det är klart. Hoppas ni haft en bra och lite roligare lördag än jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0