Inspiration inför huset-Kök

Nu har vi kommit fram till köket, husets hjärta och det rum där jag kommer spenadera väldigt mycket tid. Köket är nyligen renoverat och går i vitt och blått. Här finns ett stort skaffeti som man kan gå in i. Funderar på att byta ut nuvarande dörr mot en med glasfönser i, skulle bli så fint. Det skullle i och för sig innebära att skafferiet alltid måste vara städat men också att jag kan köpa massa fina burkar att ha mjöl och annat i. Jag tror ni vet precis lika mycket som jag att det kommer bli en med glasfönser. 

En tråg,träslevar och pinnstolar står högt upp på min lista att fynda. Köket är rätt litet och det finns inte mycket plats för ett stort matbord. Därför har vi köpt ett gammalt klaffbord med plats för två.

 

Tidigare inlägg med temat Insperation inför huset.

Badrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0