De senaste veckorna genom instagrambilder

Jag har varit lite dålig på att uppdatera nu på semestern så jag tänkte ta igen lite nu och uppdatera er om vad som hänt de senaste veckorna. 
Jag och mamma åkte och plockade massor av jordgubbar som det har både torkats, bakats och 
fryst in av. 
Vi har varit på inflyttnings fest i Halmstad för min kompis som köpt hus med sin kille. De hade fixat med massa roliga lekar. 
Jag har träffat kompisar som jag tyvärr inte träffar lika ofta längre. De skulle komma hit på fika men blev kvar så fikan gick över till pizzakväll. 
Självklart har vi passat på att vara ute med båten lite också. 
Och självklart gosat lite med mamma och pappas katt Tarzan också. Han är så go och mysig
Det har varit Wheels and Wings i Falkenberg så självklart begav jag mig till banan för att kika. Egentligen inte så mycket på bilarna utan mer på marknaden. Köpte sex gamla glas med blommor på och en gamal plåtburk.
Till sist har vi varit på dagstur till Köpenhamn. Har aldrig varit där innan men kan klart tänka mig att åka dit igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0